«This is Arcadia»: η τουριστική καμπάνια του Επιμελητηρίου Αρκαδίας


Αρκαδία! Ο τόπος που συνδυάζει την άγρια - παρθένα ομορφιά των ορεινών όγκων του Μαίναλου, του Πάρνωνα και του Αρτεμίσιου με τη θάλασσα και τις βοτσαλένιες παραλίες του Λεωνιδίου, του Παράλιου Άστρους και του Τυρού! «This is Arcadia» και το Επιμελητήριο Αρκαδίας τις «ξεδίπλωσε» και σας τις παρουσιάζει...

Ο θησαυρός της Αρκαδίας... ησυχαστήριο Αγίων, λίκνο της επανάστασης, μάνα του Μοριά και τόσα ακόμα, ο τόπος αποτελεί ένα ποικιλόμορφο φυσικό και πολιτιστικό πάρκο.

Μέσα σε ελάχιστα λεπτά μπορεί κανείς να βρεθεί, από το υψηλότερο σημείο της, στη θάλασσα σε λιγότερο από μία ώρα.

Από την καμπάνια του, το Επιμελητήριο Αρκαδίας, προωθεί τις ομορφιές της μ' ένα διαφημιστικό trailer όπου παρουσιάζονται οι κορυφές της, τα ποτάμια της, τα χωριά και τα μοναστήρια της με τα έργα της φύσης να συναρπάζουν κάθε διαβάτη!

«Σε μια περίοδο που η συνεισφορά του τουρισμού στην οικονομία μας είναι περισσότερο από ποτέ αναγκαία, πρέπει με ταχύτατους ρυθμούς να διαμορφώσουμε τις κατάλληλες προϋποθέσεις για ένα φιλικότερο επιχειρηματικό περιβάλλον, που θα εξασφαλίζει σταθερότητα και θα ενισχύει κάθε πρωτοβουλία με αναπτυξιακές προοπτικές», δήλωσε ο Γιάννης Τρουπής, πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας, αναφερόμενος στο brand name Arcadia.

Στο Αρκαδικό portfolio τουριστικών προϊόντων εντοπίζονται σχεδόν όλοι οι τομείς της τουριστικής βιομηχανίας, ο περιηγητικός τουρισμός, ο τουρισμός ευεξίας, ο εναλλακτικός, ο αναρριχητικός, ο υπαίθριος, ο αθλητικός, ο γαστρονομικός, ο αρχαιολογικός, ο πολιτιστικός, ο θρησκευτικός αλλά και ο παραθεριστικός τουρισμός.

Η Αρκαδία εδραιώνεται έτσι, στη συνείδηση των επισκεπτών, ως προορισμός που διαθέτει τα πάντα δίνοντάς της μια μοναδική και αυθεντική ταυτότητα.

Τουρισμός στην Αρκαδία 365 ημέρες τον χρόνο.


Με το 4λεπτο διαφημιστικό trailer, με σειρά εκδηλώσεων για την παρουσίασή του - σε συνεργασία με τους δήμους και τους φορείς του τουρισμού - στην Αθήνα και σε άλλες μεγάλες πόλεις, η Αρκαδία ευελπιστεί πως θα κερδίσει το στοίχημα.


Η καμπάνια προωθείται επίσης μέσω των social media αλλά και με τη συμμετοχή σε εκθέσεις τουρισμού στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Διοργανώνοντας επίσης ταξίδια εξοικείωσης και φιλοξενίας (Fam Trips) αλλά και προωθώντας το διαφημιστικό σποτ σε ολόκληρη την ομογένεια, στα πέρατα της γης, με σκοπό να γνωρίσουν όλοι την παρθένα φύση όπου ο Θεός Πάνας και οι νύμφες τραγουδούν ακόμα....

Τις εργασίες της εκδήλωσης, που παρουσιάστηκε σήμερα το μεσημέρι, χαιρέτισαν ο υπουργός Τουρισμού με βιντεοσκοπημένο του μήνυμα, ο υφυπουργός Εξωτερικών, Κώστας Βλάσης, ο επίτροπος Μετανάστευσης, Εσωτερικών Υποθέσεων κι Ιθαγένειας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, Δημήτρης Αβραμόπουλος, ο αναπληρωτής γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Κώστας Ζήκος, οι βουλευτές Αρκαδίας, Γιώργος Παπαηλίου κι Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, o αντιπεριφερειάρχης Αρκαδίας, Χρήστος Λαμπρόπουλος, η θεματική αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αννα Καλογεροπούλου κι ο πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Πελοποννήσου και πρόεδρος Ξενοδόχων Αρκαδίας, Κωνσταντίνος Μαρινάκος.