Hellenic Train: αλλαγή σελίδας με νέο όνομα και νέα γραφεία


πηγή: sidirodromeas
Το 2017 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ιδιωτικοποιείται, περνώντας στα χέρια των Ιταλών και της Ferrovie dello Stato Italiane. Σήμερα, η εταιρεία έκρινε κατάλληλη τη στιγμή να αλλάξει σελίδα με στόχο να αποκαταστήσει την αξιοπιστία των επιβατών και κατ΄επέκταση την ανταγωνιστικότητα του ίδιου του μέσου.

Με αντικείμενο την παροχή υπηρεσιών στον τομέα της μεταφοράς επιβατών κι εμπορευμάτων, το 2005 ιδρύεται η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, παραμένοντας θυγατρική του ΟΣΕ για έναν χρόνο.


Το 2017 ιδιωτικοποιείται πλήρως και περνά στα χέρια της Ferrovie dello Stato Italiane διατηρώντας όμως την αρχική της ονομασία. Σήμερα, θέλοντας να αποκοπεί και από τον τελευταίο δεσμό της με τον ΟΣΕ, αλλάζει όνομα.


Η Hellenic Train με νέο όνομα, νέο λογότυπο αλλά και νέα γραφεία, από την οδό Καρόλου στην Πετμεζά, ευελπιστεί να αλλάξει το μέλλον του ελληνικού σιδηρόδρομου.


Το προσεχές διάστημα, σε επίσημη εκδήλωση, θα παρουσιάσει και το ένα από τα πέντε τρένα που έχει πλέον στην κατοχή της. Πρόκειται για το ETR 470.07 το οποίο εδώ και καιρό πραγματοποιεί δοκιμαστικά δρομολόγια στο δίκτυο «Αθήνα - Θεσσαλονίκη».


Η εταιρεία ετοιμάζει και διαφημιστικό spot, με πρωταγωνιστή το ETR 470.07 για να το παρουσιάσει επισήμως και στον ανανεωμένο της ιστότοπο.


Θέλοντας να περάσει μία νέα αντίληψη για τον σιδηρόδρομο η Hellenic Train αναμένεται να το εντάξει στο δίκτυό της αρχές Ιουνίου.


Στην παρούσα φάση δεν μπορεί να αναπτύξει ένα πλήρες πλέγμα δρομολογίων καθώς, από τα πέντε συνολικά τρένα, στην Ελλάδα βρίσκονται μόλις τα δύο. Το ETR 470.07 κι ένα δεύτερο το οποίο αυτή τη στιγμή είναι στη διαδικασία πιστοποίησης.


Πηγές αναφέρουν πως η εταιρεία θα είναι σε θέση να πραγματοποιεί ένα πλήρες πλέγμα δρομολογίων αρχές Φθινοπώρου ενώ μέχρι το τέλος του έτους αναμένεται να φτάσουν στην Ελλάδα και τα άλλα τρία.


Μετά την ολοκλήρωση της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων στη βασική σιδηροδρομική αρτηρία θα χρειάζονται λιγότερο από 4 ώρες για να φτάσει κανείς από την Αθήνα στη Θεσσαλονίκη.


Σκοπός είναι, όταν ολοκληρωθεί και η σηματοδότηση και το ETCS, τα νέα τρένα να μπορούν να αναπτύσσουν ταχύτητες τέτοιες ώστε να χρειάζονται λιγότερες από τρεισήμισι ώρες.


Καθώς το αμαξοστάσιο της Θεσσαλονίκης είναι σχεδόν έτοιμο, για τους χρήστες του σιδηρόδρομου η Hellenic Train ετοιμάζει μία ακόμη έκπληξη.


Η έκπληξη σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Κι ένω η εταιρεία κι οι άνθρωποί της προετοιμάζονται πυρετωδώς για την επόμενη ημέρα, το moveo.gr εξασφάλισε μία πληροφορία δίνοντας το στίγμα των προθέσεων της Hellenic Train.


Η εταιρεία ετοιμάζει VIP αίθουσες, εκτός από τις αίθουσες αναμονής, τόσο στην Αθήνα όσο και στη Θεσσαλονίκη, με συγκεκριμένες προδιαγραφές, με το marketing της Hellenic Train να είναι στραμμένο στην οικοδόμηση σχέσης εμπιστοσύνης αλλά και υψηλών παροχών στους πελάτες της.