7th Travel Trade Athens: η Αθήνα στην παγκόσμια τουριστική αγορά


Η Αθήνα στο επίκεντρο της διοργάνωσης 7th Travel Trade Athens, που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά στις 19 και 20 Απριλίου, και μετείχαν 147 εκπρόσωποι εταιρειών από την εγχώρια αλλά και την ξένη τουριστική βιομηχανία.

Στο επίκεντρο της διεθνούς τουριστικής προβολής βρέθηκε η Αθήνα μέσω της διοργάνωσης του 7th Travel Trade Athens.



Συνολικά 147 εκπρόσωποι από κορυφαίες εταιρείες της ελληνικής και ξένης τουριστικής βιομηχανίας συμμετείχαν φέτος διαδικτυακά στη διοργάνωση, η οποία υλοποιήθηκε από την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων σε συνεργασία με τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Τουριστικών Πρακτόρων.


Κατά τη διάρκεια των δύο ημερών του Travel Trade, 81 ελληνικές επιχειρήσεις του τουριστικού κλάδου ήρθαν σε επαφή με 66 εκπροσώπους της διεθνούς αγοράς, πραγματοποιώντας συνολικά περισσότερες από 1.200 online συναντήσεις, με στόχο τη σύναψη συμφωνιών για μελλοντικές συνεργασίες, σε μια κρίσιμη περίοδο για την «επόμενη μέρα» της τουριστικής βιομηχανίας.


Μέσω του Travel Trade, η ελληνική πρωτεύουσα «απευθύνθηκε» σε βασικές αγορές, οι οποίες αποτελούν βασικούς «στόχους», από την Ευρώπη, την Αμερική και την Ασία.


Στη διοργάνωση συμμετείχαν εκπρόσωποι μεγάλων τουριστικών εταιρειών από συνολικά 22 χώρες, μεταξύ των οποίων οι Ηνωμένες Πολιτείες, ο Καναδάς, η Βρετανία, η Ολλανδία, η Γερμανία και η Γαλλία κι εκδήλωσαν έντονο ενδιαφέρον για τον προορισμό της Αθήνας.



Σήμερα, Τρίτη, δεύτερη ημέρα των εργασιών, δόθηκε υβριδική συνέντευξη τύπου, στην οποία συμμετείχαν ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης, ο πρόεδρος της Aegean Airlines, Ευτύχιος Βασιλάκης, ο CEO του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών, Γιάννης Παράσχης, ο Policy Director του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Τουριστικών Πρακτόρων, Tim Fairhust και η πρόεδρος της ΕΑΤΑ, Μελίνα Δασκαλάκη.


Κ. Μπακογιάννης: «Το τουριστικό προϊόν της Αθήνας προσαρμόζεται και εξελίσσεται»

«Για τον δήμο των Αθηναίων, η καθημερινότητα της πόλης συνδέεται άρρηκτα με τον τουρισμό. Κανένα επικοινωνιακό τέχνασμα ή καμία καμπάνια δεν μπορεί να δημιουργήσει νέο ή και σταθερό τουρισμό αν οι υποδομές, η ζωή και η καθημερινότητα δεν ικανοποιούν τον ίδιο τον κάτοικο της Αθήνας.


Άρα, δεν επενδύουμε στον τουρισμό για να μπορέσουμε να αλλάξουμε την πόλη αλλά το αντίστροφο.


Έχουμε ξεκινήσει τις αλλαγές που είχε ανάγκη εδώ και δεκαετίες η Αθήνα για να διαμορφώσουμε τις συνθήκες που θα προσελκύσουν τον τουρισμό», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Κώστας Μπακογιάννης, ο οποίος τόνισε τη σημασία της διοργάνωσης για την πόλη της Αθήνας στην προσπάθεια επανάκαμψης του τουριστικού κλάδου.


Καθώς οι ισχύουσες ταξιδιωτικές συνθήκες δεν επέτρεψαν στους ξένους συμμετέχοντες να επισκεφθούν την Αθήνα κατά τη διάρκεια της διήμερης διοργάνωσης, τα ταξίδια εξοικείωσης με τον προορισμό μετατέθηκαν για τον Μάιο και τον Ιούνιο.


Στόχος είναι οι φιλοξενούμενοι επαγγελματίες να γνωρίσουν από κοντά τα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος και τις υποδομές της πόλης για τη διοργάνωση φυσικών συνεδρίων και επαγγελματικών συναντήσεων τα επόμενα χρόνια στην πρωτεύουσα.


Ήδη, πάντως, οι ξένοι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να «περιηγηθούν» μέσα από δύο διαδικτυακές ξεναγήσεις στα σημαντικότερα ιστορικά αξιοθέατα της πόλης.

«Συνεχίζουμε να πιστεύουμε και να επενδύουμε στην προοπτική και την ελκυστικότητα της Αθήνας. Έναν μοναδικό τόπο να επισκεφτεί κανείς, και πλέον με τα νέα δεδομένα, ολοένα και περισσότερο έναν τόπο για να ζήσει και να εργαστεί.


Το 2020 και το 2021 με την πανδημία, ήταν και θα είναι εξαιρετικά δύσκολες χρονιές για όλα τα αστικά κέντρα και φυσικά και για την Αθήνα.


Γι’ αυτό και είναι κρίσιμο να επιβεβαιώνουμε, παρά τη συγκυρία, τη δέσμευσή μας για κοινές, συντονισμένες ενέργειες που προβάλλουν την πόλη και την εξέλιξη του προϊόντος της, χτίζοντας το κοινό μας μέλλον», σημείωσε από πλευράς του, ο Ευτύχιος Βασιλάκης, πρόεδρος της Aegean Airlines.


«Στην εξαιρετικά δύσκολη περίοδο που διανύουμε, συνεχίζουμε και εντείνουμε τη στρατηγική συνεργασία μας για τη συντονισμένη και ασφαλή επανεκκίνηση των αερομεταφορών και του τουρισμού της πόλης μας.


Η περιβαλλοντική βιωσιμότητα, ο «έξυπνος» ψηφιακός μετασχηματισμός και η καινοτομία είναι στρατηγικοί άξονες αυτής της συλλογικής προσπάθειας για την ανταγωνιστικότητα και την ανάπτυξη της Αθήνας μας στην μετά-Covid εποχή», υπογράμμισε ο CEO του Διεθνούς Αεροδρομίου Αθηνών, Γιάννης Παράσχης.

Στο φετινό Travel Trade Athens, δόθηκε έμφαση και στην επιμόρφωση στελεχών του ελληνικού τουρισμού.


Σε συνεργασία με μεγάλους διεθνείς τουριστικούς οργανισμούς πραγματοποιήθηκε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα δημιουργικών workshops, με διαφορετικές θεματικές, στα οποία είχαν την ευκαιρία να λάβουν μέρος περισσότερα από 100 στελέχη του τουριστικού κλάδου της Ελλάδας.