152 προαστιακούς συρμούς X’Trapolis στην ισπανική Renfe


Στην Alstom ανατέθηκε η σύμβαση για την προμήθεια 152 συρμών μεγάλης χωρητικότητας στον εθνικό σιδηροδρομικό πάροχο της Ισπανίας, Renfe, σύμβαση που ξεπερνάει το 1,4 δισ €. Οι συρμοί θα προέρχονται από τη σειρά προαστιακών τρένων X’Trapolis.

Με 152 συρμούς, μεγάλης χωρητικότητας, θα προμηθεύσει η Alstom την ισπανική Renfe, μετά και την υπογραφή της σχετικής σύμβασης, συμφωνία που θα ξεπερνά τα 1,4 δισ. €.


Η σύμβαση περιλαμβάνει επιπλέον τη συντήρηση 56 από τους συρμούς για διάστημα 15 ετών και την προμήθεια εξαρτημάτων για τον στόλο, καθώς επίσης το αρχικό απόθεμα ανταλλακτικών και τα σχετικά εργαλεία.


Τα προαστιακά τρένα X'Trapolis της Alstom


Τα νέα τρένα, που βασίζονται σε δοκιμασμένες πλατφόρμες, θα δώσουν στην Renfe τη δυνατότητα να μεταφέρει τουλάχιστον 20% περισσότερους επιβάτες την ώρα στους σιδηροδρομικούς κόμβους της χώρας με τη μεγαλύτερη συμφόρηση, όπως η Μαδρίτη και η Βαρκελώνη.


Κάθε συρμός θα έχει μήκος 100 μέτρα και η χωρητικότητά του θα υπερβαίνει τους 900 επιβάτες.


Το X’Trapolis διαθέτει καινοτόμο σχεδιασμό μεικτής διαμόρφωσης, που περιλαμβάνει τόσο μονώροφα όσο και διώροφα βαγόνια, ειδικά σχεδιασμένα ώστε να ανταποκρίνονται στις εξελισσόμενες ανάγκες κινητικότητας στα μεγάλα αστικά κέντρα.


«Είμαστε πραγματικά υπερήφανοι που μας επέλεξε η Renfe για την προμήθεια αυτού του μεγάλου στόλου τρένων τελευταίας τεχνολογίας.


Η λύση που προτείνουμε είναι το αποτέλεσμα μακράς εμπειρίας στον σχεδιασμό, την τεχνική μελέτη και τη βιομηχανοποίηση σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς και την κατασκευή αμαξοστοιχιών στην Ισπανία εδώ και περισσότερα από 30 χρόνια.


Ιδιαίτερα περήφανους μας κάνει επίσης το γεγονός ότι πάνω από 80% των προμηθευτών μας είναι ισπανικές εταιρείες.


Το μέγεθος και η σημασία της σύμβασης αυτής τεκμηριώνει την εμπιστοσύνη και τη σιγουριά που έχει εδραιωθεί στην πολυετή σχέση μεταξύ Alstom και Renfe», δήλωσε ο πρόεδρος της Alstom Ευρώπης, Gian Luca Erbacci.


Ο σχεδιασμός των νέων συρμών X’Trapolis μεγιστοποιεί τη χωρητικότητα επιβατών χάρη στην καινοτόμο εσωτερική διαμόρφωση και στους ευέλικτους χώρους.


Οι πολυάριθμες θύρες πρόσβασης και οι μεγάλοι διάδρομοι για την κατανομή των επιβατών διευκολύνουν την είσοδο και την έξοδο, μειώνοντας τους χρόνους παραμονής στους σταθμούς.


Οι συρμοί παρέχουν προσβασιμότητα για όλους, συνδεσιμότητα Wi-Fi και ειδικούς χώρους για ποδήλατα και αμαξίδια.


Το X’Trapolis μεγιστοποιεί τη διαθεσιμότητα και τη χρήση των γραμμών χάρη σε αποτελεσματικότερα συστήματα έλξης και στην τεχνολογία ελέγχου συρμών τελευταίας γενιάς. Είναι ένα βιώσιμο τρένο, το οποίο έχει δημιουργηθεί σε πλήρη συμμόρφωση με τα κριτήρια οικολογικού σχεδιασμού, από την επιλογή των πρώτων υλών μέχρι τα συστήματα έλξης.


Προσφέρει επίσης βέλτιστη ενεργειακή απόδοση κατά τη λειτουργία και ποσοστό ανακυκλωσιμότητας που ξεπερνά το 98% στη λήξη της διάρκειας χρήσης του.


Ο σχεδιασμός αυτού του καινοτόμου τρένου είναι το αποτέλεσμα της διετούς εντατικής προσπάθειας μιας ομάδας εκατό και πλέον επαγγελματιών της Alstom που προέρχονται από διαφορετικούς τομείς εξειδίκευσης και διάφορα μέρη του κόσμου.


Επικεφαλής και συντονιστές της ομάδας ήταν ειδικοί στους τομείς των τεχνικών μελετών και της βιομηχανοποίησης από τις εγκαταστάσεις της Alstom στη Santa Perpètua, κοντά στη Βαρκελώνη και τα κέντρα αριστείας της Μαδρίτης.


Στην Santa Perpètua της Καταλονίας η κατασκευή των συρμών.


Το X’Trapolis της Alstom είναι μια δομοστοιχειωτή πλατφόρμα τρένων που προσφέρει ένα ευρύ φάσμα ευέλικτων λύσεων μεγάλης χωρητικότητας για τις προαστιακές και περιφερειακές μεταφορές, με σχεδιασμό που καλύπτει τις ανάγκες εταιρειών λειτουργίας, αλλά και επιβατών.


Τα τελευταία δέκα χρόνια, πάνω από 5.000 βαγόνια X’Trapolis έχουν πωληθεί σε μεγάλες πόλεις της Αυστραλίας, της Χιλής, της Ισπανίας, της Νότιας Αφρικής και της Γαλλίας.