Στη Β’ φάση ο διαγωνισμός για το έργο-ΣΔΙΤ Καλαμάτα-Πύλος-Μεθώνη


Ο Κώστας Καραμανλής ενέκρινε τη Β΄ φάση για την κατασκευή του οδικού άξονα νοτιοδυτικής Πελοποννήσου «Καλαμάτα - Πύλος - Μεθώνη» με Σ.Δ.Ι.Τ.

Το κατασκευαστικό κόστος του έργου θα αγγίξει τα 180 εκατομμύρια ευρώ.

Για το έργο προβλέπεται η μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση της Εθνικής Οδού Καλαμάτα – Ριζόμυλος – Πύλος – Μεθώνη, συνολικού μήκους περίπου 50 χιλιομέτρων, η οποία περιλαμβάνει τα ακόλουθα διακριτά τμήματα:

-Το τμήμα Καλαμάτα – Ριζόμυλος μήκους 16,4 χλμ.,

-Το τμήμα Ριζόμυλος – Πύλος μήκους 25,7 χλμ. και

-Το τμήμα Πύλος – Μεθώνη μήκους 7,9 χλμ.


«Από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε, η Πελοπόννησος υπήρξε προτεραιότητά μας. Προχωράμε, λοιπόν, με ένα ολοκληρωμένο σχέδιο με μεγάλα έργα υποδομών για τη συνολική αναβάθμιση της περιοχής. Σήμερα, ένα οδικό έργο, ένα έργο πνοής, ο δρόμος Καλαμάτα – Ριζόμυλος, περνάει πλέον στη Β’ φάση του Διαγωνισμού ως έργο ΣΔΙΤ και μπαίνει σε τροχιά υλοποίησης. Με το έργο αυτό, στόχος μας είναι, να αναβαθμίσουμε και να εκσυγχρονίσουμε το οδικό δίκτυο της περιοχής προσφέροντας ένα έργο ζωτικής σημασίας για τον τόπο. Γιατί, στο Υπουργείο Υποδομών μας αρέσει να μιλάμε με τα έργα μας και πλέον τα αποτελέσματα της δουλειάς μας αρχίζουν να γίνονται ορατά» δήλωσε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου, Γιώργος Καραγιάννης.


Σε συνέχεια του αποτελέσματος της Α΄ Φάσης, προκρίθηκαν στη Β’ Φάση όλοι οι υποψήφιοι που κατέθεσαν φάκελο εκδήλωσης ενδιαφέροντος oι: Άβαξ, Άκτωρ Παραχωρήσεις, Intrakat, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και η κοινοπραξία Acciona Concesiones – Μυτιληναίος.


Τον Μάρτιο θα ξεκινήσει η προβλεπόμενη διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου με τους 5 συμμετέχοντες στο Διαγωνισμό, ώστε το καλοκαίρι να κατατεθούν οι προσφορές και εντός του 2021 να υπάρχει ανάδοχος για το έργο.