Σιδηροδρομική στάση θα κατασκευαστεί στον Νέο Παντελεήμονα Πιερίας



Χθες υπεγράφη η σύμβαση του έργου κατασκευής της σιδηροδρομικής στάσης στον Νέο Παντελεήμονα Πιερίας. Ένα έργο το οποίο αφορά στον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας και προχωρά σύμφωνα με τον προγραμματισμό της ΕΡΓΟΣΕ.

Η σύμβαση ανάθεσης του έργου αγγίζει τα 801.561,78 ευρώ (χωρίς Φ.Π.Α.) και χρηματοδοτείται από πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης μέσω του Ταμείου Συνοχής του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον & Αειφόρος Ανάπτυξη 2014 - 2020».


Ανάδοχος του έργου, που δημοπρατήθηκε μέσω της πλατφόρμας του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Δημόσιων Συμβάσεων (Ε.Σ.Η.ΔΗ.Σ), ανακηρύχθηκε η εταιρεία SOLIS Α.Ε..


Η επιλογή του αναδόχου για την κατασκευή του έργου πραγματοποιήθηκε σύμφωνα με την «ανοικτή διαδικασία» του άρθρου 264 του ν. 4412/2016.


Θα κατασκευαστούν:

-Δύο αποβάθρες εκατέρωθεν των υφισταμένων σιδηροδρομικών γραμμών υψηλών ταχυτήτων (ΣΓΥΤ), μήκους 150 μέτρων και πλάτους 4 μέτρων η κάθε μία


-Ένα κλιμακοστάσιο με ανελκυστήρα


-Πασαλότοιχοι αντιστήριξης γαιών μήκους 30 μέτρων στην άνω πλευρά της ΣΓΥΤ αποβάθρας


-Δύο μεταλλικά στέγαστρα επί των αποβαθρών, μήκους 35 μέτρων το καθένα.


«Η ΕΡΓΟΣΕ προχωρά με ταχύ ρυθμό την υλοποίηση της αποστολής της, την ολοκλήρωση των έργων εκσυγχρονισμού και επέκτασης του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.


Με συνεχείς προκηρύξεις έργων, δημοπρατήσεις και συμβασιοποιήσεις, τα έργα προχωρούν, ενώ παράλληλα σχεδιάζουμε τα νέα έργα που θα συμβάλλουν στην αναβάθμιση και ολοκλήρωση του ελληνικού σιδηρόδρομου» δήλωσε ο δευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης, αναφορικά με την υπογραφή της σύμβασης.


Ο ανάδοχος θα αναλάβει τη διαμόρφωση του περιβάλλοντος χώρου στις παράπλευρες οδούς στον χώρο της σιδηροδρομικής στάσης, τη διαχείριση και απομάκρυνση των όμβριων υδάτων, τον ηλεκτροφωτισμό αποβαθρών και περιβάλλοντος χώρου.


Θα αναλάβει επίσης την ηλεκτρική προστασία παρακείμενων των σιδηροδρομικών γραμμών μεταλλικών κατασκευών λόγω ηλεκτροκίνησης, καθώς και τα προσωρινά και μόνιμα μέτρα ασφαλείας εργαζομένων και κοινού.


Η διάρκεια κατασκευής του έργου είναι 24 μήνες, ενώ προβλέπεται πρόσθετη 24μηνη περίοδος υποχρεωτικής συντήρησης μετά την αποπεράτωση.