Ο «Philos» θα είναι ο νέος ψηφιακός βοηθός των ταξιδιωτών στο Ελ. Βενιζέλος


Ο «Φίλος» («Philos») είναι ο νέος «βοηθός» που θα καλωσορίζει και θα προσφέρει ψηφιακά τις υπηρεσίες του στους ταξιδιώτες του διεθνούς αερολιμένα Αθηνών. Πρόκειται για ένα νέο πιλοτικό πρόγραμμα το οποίο αφορά στην πληροφόρηση των επισκεπτών του αεροδρομίου σε ό,τι αφορά το ταξίδι τους και τον Covid-19.

Ο «Φίλος» («Philos») θα καλωσορίζει ψηφιακά και θα δίνει χρήσιμες πληροφορίες στους ταξιώτες, οι οποίοι θα επισκέπτονται τον διεθνή αερολιμένα της Αθήνας, σε θέματα που αφορούν στο ταξίδι τους σε σχέση με τον Covid-19, με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.


Πρόκειται για ένα πιλοτικό πρόγραμμα του αεροδρομίου το οποίο συνεχίζει να διευρύνει και να εμπλουτίζει την ψηφιακή παρουσία του, παρέχοντας ακόμα ένα «ζωντανό» εργαλείο πληροφόρησης στον ταξιδιώτη.


Με πολύ φιλική διάθεση και γνώσεις ο «Φίλος» συστήνεται στους ταξιδιώτες στην ιστοσελίδα του αεροδρομίου www.aia.gr και αναμένει να καθοδηγήσει το κοινό αλλά και να απαντήσει στις ερωτήσεις του, πάντα σε σχέση με τον Covid-19, είτε πρόκειται για το ταξίδι, είτε για άλλες υπηρεσίες του αεροδρομίου, είτε για τα μέτρα προστασίας που ήδη ισχύουν.



Ο ταξιδιώτης θα έχει τη δυνατότητα να γνωρίσει τον «Φίλο», σε μια διαδραστική επικοινωνία που θα τον βοηθήσει γρήγορα και φιλικά στο ταξίδι του, ενώ παράλληλα, θα εμπλουτίζει και θα αναβαθμίζει όλο και περισσότερο τη νοημοσύνη του στην πρώτη, πιλοτική φάση της «ζωής» του.

Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, τον ψηφιακό «Φίλο» υλοποίησε η ICAP σε συνεργασία με την ελληνική startup εταιρεία SmartRep, χρησιμοποιώντας επεξεργασία φυσικής γλώσσας (NLP) και την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης (AI).



Σύντομα, ο ψηφιακός βοηθός θα βρίσκεται και σε άλλα ψηφιακά κανάλια, ώστε να εξυπηρετεί άμεσα τους ταξιδιώτες στην Ελληνική και στην Αγγλική γλώσσα, παράλληλα με όλο το πλέγμα των υπηρεσιών πληροφόρησης που παρέχει το αεροδρόμιο όλο το εικοσιτετράωρο.