Ο ΕΟΤ προωθεί τον τουρισμό πολυτελείας


Συνάντηση με μέλη του διοικητικού συμβουλίου της Ελληνικής Ένωσης Διοργανωτών Εκδηλώσεων Προορισμού (GDPA), Άννα Σουρμπάτη και Θωμά Πολίτη, είχε ο γ.γ. του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης.

Σκοπός της συνάντησης ήταν η ενημέρωση για θέματα του κλάδου αλλά και η διερεύνηση πεδίων συνεργασίας για την προώθηση των εκδηλώσεων προορισμού, ως δραστηριότητας που προσδίδει προστιθέμενη αξία στο τουριστικό προϊόν της Ελλάδας.


ΕΟΤ και GDPA συμφώνησαν στην ανάληψη κοινών πρωτοβουλιών για την προώθηση του τουρισμού πολυτελείας για εταιρικές και κοινωνικές εκδηλώσεις όπως γαμήλιες τελετές.


Πρόκειται για έναν κλάδο, που παρουσιάζει τάση ανάπτυξης τα τελευταία χρόνια και συνεισφέρει σημαντικά στην ανταγωνιστικότητα του τουριστικού προϊόντος.


Η συνεργασία περιλαμβάνει


-την παραχώρηση περιεχομένου από πλευράς GDPA προς τον ΕΟΤ,

-τη δημιουργία μιας επιμέρους καμπάνιας προβολής, καθώς και

-την από κοινού διενέργεια στοχευμένων ενεργειών προώθησης σε συνεργασία και με τα γραφεία εξωτερικού του ΕΟΤ


Στο πλαίσιο της προσπάθειας συμφωνήθηκε, τα δύο μέρη να προχωρήσουν στην υπογραφή Μνημονίου συνεργασίας.


«Ο τουρισμός πολυτελείας αποτελεί στρατηγικό στόχο του ΕΟΤ για τα επόμενα χρόνια.


Η Ελλάδα διαθέτει όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα αλλά και έμπειρους ανθρώπους, πολύ καλούς γνώστες του αντικειμένου, προκειμένου να πρωταγωνιστήσει ειδικά στον κλάδο των εκδηλώσεων προορισμού.


Η συζήτησή μου με μέλη της GDPA, είχε πολύ ενδιαφέρον και θέσαμε τις βασικές αρχές της συνεργασίας μας από εδώ και πέρα, που πιστεύω ότι θα είναι παραγωγική» σημείωσε ο γ.γ. του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης.


«Η Ελλάδα αποτελεί έναν από τους top 5 προορισμούς στο γαμήλιο τουρισμό μαζί με την Πορτογαλία, την Ιταλία την Γαλλία και την Τουρκία.


Η ανάληψη οργανωμένων πρωτοβουλιών προώθησης από πλευράς ΕΟΤ, θα συμβάλλει περαιτέρω στην ισχυροποίηση της χώρας στον τομέα αυτό, συμβάλλοντας στην δημιουργία προστιθέμενης αξίας», σημείωσαν τα μέλη της GDPA η οποία περιλαμβάνει τις 20 μεγαλύτερες εταιρείες του κλάδου.


Υπολογίζεται ότι τα σωρευτικά έσοδα του κλάδου, το 2019, άγγιξαν τα 200 εκατομμύρια ευρώ τα οποία και επιμερίστηκαν σε ξενοδοχεία, αγορές σε καταστήματα, ενοικιάσεις χώρων και αμοιβές προμηθευτών.


Η πλειοψηφία των επισκεπτών προέρχεται από ανώτερα και ανώτατα οικονομικά στρώματα και από δυναμικές αγορές για τον ελληνικό Τουρισμό, όπως είναι η Αυστραλία, οι ΗΠΑ, το Ισραήλ, το Ηνωμένο Βασίλειο και οι Αραβικές χώρες.


Αναφέρεται ότι, η μέση δαπάνη κάθε επισκέπτη είναι τετραπλάσια της μέσης δαπάνης των τουριστών αναψυχής που επισκέπτονται τη χώρα μας.