Ομαλοποιήθηκε το σύστημα παραδόσεων - παραλαβών της ΕΛΤΑ - courier


λογότυπο ΕΛΤΑ courier
Αποκαταστάθηκε το σύστημα παραδόσεων - παραλαβών της ΕΛΤΑ Courier, μετά το τεράστιο πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί με την αδυναμία στη διεκπεραίωση των παραγγελιών των πελατών.

Την περίοδο πριν το δεύτερο lockdown στην εταιρεία, όπως και σε όλες τις εταιρείες ταχυμεταφορών, επικράτησε το απόλυτο χάος καθώς ο τεράστιος όγκος των παραγγελιών «κράσαρε» το σύστημα με αποτέλεσμα να στοιβάζονται οι παραγγελίες.


Η ΕΛΤΑ courier είχε εκδώσει σχετική ανακοίνωση ενημερώνοντας τους πελάτες της πως δεν θα δέχεται αποστολές έως τις 8 Ιανουαρίου μην μπορώντας να διαχειριστεί τον ιδιαίτερα αυξημένο όγκο λόγω της εκτίναξης του ηλεκτρονικού εμπορίου.


Η ΕΛΤΑ courier έλαβε όλα τα απαραίτητα μέτρα για τη διαχείριση του ιδιαίτερα αυξημένου όγκου που προέκυψε και ρύθμισε τη λειτουργία της στα νέα δεδομένα.


Επέκτεινε το ωράριο λειτουργίας, όποτε αυτό κρίθηκε απαραίτητο, ενίσχυσε το προσωπικό, αλλά και παρείχε κίνητρα για την ενίσχυση της διανομής.


Με τον τρόπο αυτό αντιμετωπίσθηκε και το ζήτημα του μεγάλου όγκου αντικειμένων προς παράδοση που συσσωρεύθηκε στις αποθήκες της εταιρείας, ιδιαίτερα την περίοδο των αρχών του Δεκεμβρίου, οπότε η έξαρση των παραγγελιών διαμόρφωσε έντονο πρόβλημα για ολόκληρο τον κλάδο των ταχυμεταφορών στη χώρα.


Η ΕΛΤΑ Courier, έχοντας προσδιορίσει τον όγκο αντικειμένων που μπορεί να εξυπηρετήσει, διαχειρίζεται και παραδίδει τα δέματα εντός των συμφωνηθέντων χρονικών ορίων έτσι ώστε να διασφαλίσει τη σωστή και γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών της.


Προγραμματίζει όλες τις ενέργειες που θα της επιτρέψουν στο άμεσο μέλλον να αυξήσει τους όγκους αντικειμένων που μπορεί να διαχειριστεί πάντα με συνέπεια και με στόχο την εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού.