Νεότερα για το τελευταίο περιστατικό με βλάβη σε συρμό του μετρό


Με νέα ανακοίνωσή της η ΣΕΛΜΑ γνωστοποιεί πως στις 29 Μαΐου γαλλικός συρμός ακινητοποιήθηκε και πάλι μετά από σοβαρή βλάβη μέσα στο τούνελ στις 10 το πρωί από Νίκαια προς Κορυδαλλό για περισσότερο από 12 ώρες και έφυγε ρυμουλκούμενος μετά τις 24:00 τα μεσάνυχτα.

Επαρκή ενημέρωση ζητούν οι εργαζόμενοι στις Σταθερές Συγκοινωνίες, με νέα ανακοίνωση που εξέδωσαν.


Προ δύο ημερών, στις 29 Μαΐου, το τρίτο κατά σειρά περιστατικό με συρμό ίδιας γενιάς (γαλλικός), ακινητοποιήθηκε από σοβαρή βλάβη μέσα στο τούνελ στις 10 το πρωί από Νίκαια προς Κορυδαλλό για περισσότερο από 12 ώρες και έφυγε ρυμουλκούμενος μετά τις 24:00 τα μεσάνυχτα.


«Από μεριάς μας σαν εργαζόμενοι έχουμε προβληματιστεί πέραν του δέοντος για το μέλλον και οφείλουμε να ενημερώσουμε άπαντες.


Καλούμε το Διευθύνοντα Σύμβουλο να αντιληφθεί επιτέλους ό,τι δε βρίσκεται στο ιδιωτικό του μαγαζάκι, αλλά στο τιμόνι μιας εκ των μεγαλύτερων ΔΕΚΟ της Ελλάδας που το χρησιμοποιούν 6.000.000 επιβάτες και χρειάζεται σταθερό σχέδιο πλοήγησης και ασφάλειας, επιδεικνύοντας την ανάλογη σοβαρότητα», σημειώνουν στην ανακοίνωσή τους καταλήγωντας πως όσο δεν υπάρχει διάλογος με τη διοίκηση θα αναγκαστούν να προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις προκειμένου να εξασφαλιστεί η εύρυθμη λειτουργιά της εταιρίας.

Η απάντηση της ΣΤΑ.ΣΥ.

Λίγο ώρα αργότερα, από τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ, ανακοινώθηκαν για το συγκεκριμένο περιστατικό τα ακόλουθα.


«Στον εν λόγω συρμό, ο οποίος ήταν 3 χρόνια σε ακινησία κι εντάχθηκε στο πρόγραμμα ανάτασης συρμών και επανακυκλοφορεί το τελευταίο διάστημα στο δίκτυο της ΣΤΑΣΥ, υπήρξε ένδειξη βλάβης σε αισθητήρα.


Τέτοιου είδους ενδείξεις εντοπίζονται το πρώτο διάστημα σε συρμούς που επανακυκλοφορούν μετά από μεγάλο χρονικό διάστημα ακινησίας και δεν φαίνονται στους τεχνικούς ελέγχους που προηγούνται.


Ο συρμός παρέμεινε στη Νίκαια γιατί είναι τερματικός σταθμός και δεν παρεμπόδιζε την κυκλοφορία στο δίκτυο.


Τη νύχτα ο συρμός επέστρεψε στο αμαξοστάσιο στα Σεπόλια κινούμενος κανονικά και όχι ρυμουλκούμενος και μάλιστα χωρίς να καταγράφεται πια η ένδειξη βλάβης στον αισθητήρα. Ο συρμός κυκλοφορεί κανονικά στο δίκτυο», καταλήγει η ΣΤΑΣΥ στην ανακοίνωσή της.