Κικίλιας: «να είμαστε έτοιμοι από τον Μάρτιο του '22»


Για τις προσδοκίες που δημιουργούνται μετά τη φετινή τουριστική άνοδο αλλά και τις επενδύσεις που δρομολογούνται από τη πολιτεία μίλησε ο Βασίλης Κικίλιας σε τηλεοπτική εκπομπή.

Την 1η Απριλίου θα ξεκινήσει η τουριστική δραστηριότητα στη χώρα μας και στόχος του υπουργείου Τουρισμού είναι το 2022 να αποτελέσει χρονιά ανάπτυξης.


«Περιμένουμε πλέον το μεγάλο κομμάτι της τουριστικής δραστηριότητας να ξεκινήσει από την 1η Απριλίου», ανέφερε ο Βασίλης Κικίλιας.


Καλεσμένος σε τηλεοπτικό σταθμό μίλησε για τη δημιουργία θέσεων εργασίας, για τις μεγάλες επενδύσεις που απορρέουν από το RRF, αγγίζοντας τα 320 εκατομμύρια € για επενδύσεις στον τουρισμό, για τα έργα υποδομής τα οποία γίνονται περιφερειακά στον τουρισμό και εμπλέκουν τέσσερα υπουργεία και τους δυο βαθμούς της τοπικής αυτοδιοίκησης.


«Όλα αυτά περιστρέφονται γύρω από την κύρια πηγή εσόδων μας και μάλιστα όχι στον αυτόματο πιλότο, αλλά με πολύ καλά νούμερα, έτσι όπως φαίνεται ακόμα και για το Σεπτέμβριο του 2021», σημείωσε ο υπουργός Τουρισμού.


110,5% αύξηση αφίξεων το Σεπτέμβριο του 2021 σε σχέση με το Σεπτέμβριο του 2020 – Να είμαστε έτοιμοι από το Μάρτιο του 2022

Αναφέρθηκε στην αξιοσημείωτη αύξηση στις αφίξεις από το εξωτερικό για τον μήνα Σεπτέμβριο, η οποία αγγίζει το 110,5%, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Οι tour operators ζητούν επιμήκυνση της σεζόν

«Ήδη μας ζητούν οι tour operators και οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες να επεκτείνουμε τη σεζόν για προορισμούς με ήπιο κλίμα, όπως η Κρήτη, η Ρόδος, τα νησιά του Ιονίου αλλά και το city-break πλέον, Αθήνα και Θεσσαλονίκη, μέχρι το τέλος του Νοεμβρίου», τόνισε χαρακτηριστικά.


Ο Βασίλης Κικίλιας παρότρυνε τον ξενοδοχειακό κλάδο να είναι έτοιμος από τον Μάρτιο του 2022 ώστε να υπάρχει η δυνατότητα να φιλοξενήσουμε κόσμο από νωρίς.


Το πλεόνασμα στην οικονομία και τον τουρισμό

Οι χειρισμοί στο θέμα της πανδημίας, τα υγειονομικά πρωτόκολλα, το ΕΣΥ, το πρόγραμμα εμβολιασμού διαφήμισαν τη χώρα μας το εξωτερικό σημείωσε ο υπουργός


«Την είχαμε ανάγκη μετά από πολλά-πολλά χρόνια. Και πιστώθηκαν, φυσικά, στην ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας που είναι ο τουρισμός», επεσήμανε ο κος Κικίλιας τονίζοντας πως με πρόγραμμα και με στρατηγικές κινήσεις χτίζεται προσθετικά πλεόνασμα στην ελληνική οικονομία από τον τουρισμό.

Κικίλιας: «θα στηρίξουμε τα ξενοδοχεία 12μηνης λειτουργίας και το city break»

Οι μεγάλοι αστικοί προορισμοί, το city-break, τα ξενοδοχεία 12μηνης λειτουργίας δοκιμάστηκαν από την κρίση του κορονοϊού αυτά τα δύο χρόνια.


«Είμαστε υποχρεωμένοι να στηρίξουμε αυτή τη δραστηριότητα, μαζί με τους δήμους και τις Περιφέρειες δημιουργώντας περιεχόμενο για αυτούς τους τρεις μήνες που σε θεωρητικό επίπεδο ήταν λιγότερο διαφημισμένοι για τη χώρα», υπογράμμισε και δήλωσε πως θα «τρέξει» καμπάνια με τον ΕΟΤ, σε συνεργασία και με την Marketing Greece και με τις περιφέρειες και τους δήμους για αυτούς τους τρεις μήνες, φωτίζοντας το city-break.


«Σπάει στα δύο η καμπάνια. Μέσα στον χειμώνα μετράμε τα δυνητικά έσοδα»

«Σπάει στη μέση η καμπάνια και ξεκινάμε μέσα στο χειμώνα για να μετρήσουμε και ποια μπορεί να είναι τα έσοδα δυνητικά από αυτό το κομμάτι. Είτε μιλάμε για γαστρονομικό τουρισμό, είτε για οινοτουρισμό, είτε για θρησκευτικό τουρισμό, είτε για city break, είτε για αθλητικό τουρισμό σε μεγάλα events όπως είναι ο μαραθώνιος, για παράδειγμα, που μπορεί να φέρουν κόσμο, για τις γαλλικές σχολικές διακοπές που είναι 8 εβδομάδες μέσα το χειμώνα, για το σύνολο του Σεπτεμβρίου που ήταν ο μήνας που ταξιδεύουν οι Ισραηλινοί», υπογράμμισε.


Πρόθεση του υπουργείου είναι να προχωρήσει σε συμφωνία με την EasyJet, τη Jet2 και τους tour operators από την Αγγλία, για να έρθουν εδώ νωρίτερα, με τους Γερμανούς και Αυστριακούς να ακολουθούν και μετά με τις ανατολικές χώρες.


«Θα κυνηγήσουμε λυσσαλέα τη δυνατότητα που έχουμε και αυτή είναι η εντολή που έχω, να αγωνιστώ, να τρέξω και να οργανώσω πράγματα για όλους αυτούς οι οποίοι ζορίστηκαν, δυσκολεύτηκαν και δοκιμάστηκαν μέσα στην κρίση», τόνισε ο Βασίλης Κικίλιας.


Στόχος το τουριστικό πλεόνασμα να γυρίσει ως πηγή εσόδων στη μέση ελληνική οικογένεια.