Θετικά οικονομικά αποτελέσματα για τον όμιλο Wind


Ο όμιλος Wind κατάφερε αύξηση πελατών κατά 3,8% στα συμβόλαια κινητής και σταθερής τηλεφωνίας και να υπογράψει συμφωνία εξαγοράς μεταξύ της Crystal Almond Holdings και της United Group καταφέρνοντας πρόοδο σε όλους τους στρατηγικούς του στόχους.

Κατά τη διάρκεια του Β’ τριμήνου 2021 η Wind πέτυχε ανάπτυξη εσόδων και συνδρομητικής βάσης ενώ σημείωσε σημαντική πρόοδο σε όλους τους στρατηγικούς της στόχους.


«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος για την πορεία των αποτελεσμάτων του Β΄ τριμήνου.


Είδαμε μια συνεχιζόμενη αύξηση της συνδρομητικής μας βάσης, ως αποτέλεσμα της επιτυχούς υλοποίησης της στρατηγικής μας και της σταδιακής επαναφοράς της οικονομίας στην κανονικότητα. Κοιτάζοντας πλέον και το δεύτερο εξάμηνο, είμαστε σίγουροι για τη συνέχιση της ανάπτυξης μας, καθώς αξιοποιούμε την αυξανόμενη ζήτηση για τις υπηρεσίες μας σε ένα ευνοϊκότερο περιβάλλον λειτουργίας. Τέλος, με μεγάλη χαρά ανακοινώσαμε στις 16 Αυγούστου την εξαγορά της WIND Ελλάς από την United Group, μια συναλλαγή που αναμένουμε να ολοκληρωθεί κάποια στιγμή το 2022. Τα τελευταία πέντε χρόνια έχουμε υλοποιήσει έναν πολυεπίπεδο μετασχηματισμό των δραστηριοτήτων μας, βελτιώνοντας σημαντικά τις υποδομές, τις υπηρεσίες μας, καθώς και την εμπειρία των πελατών μας.


Η ένταξη μας σε έναν διεθνή ηγέτη τηλεπικοινωνιών και ενημέρωσης όπως είναι η UG, είναι ένα συναρπαστικό ορόσημο για εμάς και θα ενισχύσει περαιτέρω τις δυνατότητές μας και τα οφέλη για τους πελάτες μας.», σχολίασε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Wind Ελλάς, Νάσος Ζαρκαλής.


Συγκεκριμένα η Wind κατάφερε:


  • Συνολικά έσοδα από υπηρεσίες €130,3εκατ., αυξημένα κατά 5,3% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2020


  • Προσαρμοσμένο EBITDAaL €28,5εκατ. με περιθώριο 21,9%


  • Αύξηση κατά €2,4εκατ. σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2020, προσαρμοσμένο για τη συναλλαγή με την Vantage Towers σαν να είχε συμβεί την 1η Ιανουαρίου του 2020


  • +5,2% πελάτες κινητής με συμβόλαιο

  • +1,9% πελάτες σταθερής με συμβόλαιο

  • Επιταχυνόμενη πληθυσμιακή κάλυψη 5G

  • 10,9% αύξηση σε νοικοκυριά με υπηρεσίες σύγκλισης, συνολικά 267.000

  • 2,8% αύξηση σε εταιρικούς πελάτες, συνολικά 82.000 Αύξηση 42,7% σε πελάτες οπτικών ινών (NGA)

  • Συνολικές κατασκευασμένες γραμμές οπτικών ινών (NGA) 421.000 11% των πωλήσεων τριμήνου προήλθε από τα online κανάλια

  • Συνολικές επενδύσεις, των τελευταίων 12 μηνών (ως τις 30/6/21), €94,5 εκατ.