Η Πάρος επενδύει στον τουρισμό υψηλών προδιαγραφών



Με στόχο να αμβλυνθούν οι συνέπειες της πανδημίας η Πάρος πραγματοποιεί στοχευμένες ενέργειες προσπαθώντας να προσελκύσει συγκεκριμένες τουριστικές αγορές. Για την επιλογή των αγορών αυτών βασικό κριτήριο επιλογής είναι η πορεία εμβολιασμού της χώρας, ώστε η νέα τουριστική σεζόν να καταφέρει να έχει θετικό πρόσημο.

Χώρες Ευρωπαϊκής Ένωσης


Ο δήμος συμμετείχε στην 7η virtual εκθεση διεθνούς τουρισμού της Αθήνας (AITE), καθώς και στην ημερίδα ελληνικού εναλλακτικού τουρισμού και γαστρονομίας στην Πολωνία πραγματοποιώντας συνολικά 26 συνολικά συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες.


Έχει ήδη προγραμματιστεί η συμμετοχή του δήμου μέσα από την παρουσία του ΕΟΤ στην παγκόσμια τουριστική έκθεση του Βερολίνου, ενώ σχεδιάζονται και αντίστοιχες συμμετοχές και σε άλλες διεθνείς εκθέσεις.


Ισραήλ


Στόχος είναι η αξιοποίηση ενδεχόμενης απευθείας αεροπορικής σύνδεσης της Πάρου με το Τελ-Αβίβ, που θα επιτρέψει την προσέλκυση επισκεπτών από τη γειτονική χώρα.


Διαδικτυακές συναντήσεις πραγματοποιούνται συνεχώς εν όψει της διοργάνωσης της μεγαλύτερης τουριστικής έκθεσης στην περιοχή της Μεσογείου IMTM (Διεθνής Μεσογειακή Τουριστική Αγορά) που θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο.


Τη στόχευση του δήμου στην αγορά του Ισραήλ δικαιώνει η υπογραφή συμφωνίας μεταξύ των υπουργείων τουρισμού των δυο χωρών.


Ηνωμένο Βασίλειο

Ο δήμος Πάρου στρέφει το ενδιαφέρον του και στο Ηνωμένο Βασίλειο που σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις θα είναι ο επόμενος δίαυλος που θα ανοίξει με την Ελλάδα.


Η επικοινωνία γίνεται κυρίως με ταξιδιωτικά γραφεία που διακινούν άτομα ηλικίας άνω των 50 ετών που θα είναι και οι πρώτοι που θα ταξιδέψουν αφού θα διαθέτουν το πιστοποιητικό εμβολιασμού.


«Κινούμαστε μεθοδικά παρακολουθώντας στενότατα τις συνθήκες που δημιουργούνται, με στόχο να καταφέρουμε να καταστήσουμε την Πάρο την πρώτη επιλογή των τουριστών επιπέδου.


Η εποχή απαιτεί ευελιξία, αποφασιστικότητα και δράση, ώστε να μην αφεθεί η σεζόν στην τύχη της.


Παράλληλα, είμαστε σε ανοιχτό διάλογο με τους επαγγελματικούς φορείς του τουρισμού της Πάρου με τους οποίους επιχειρούμε έναν κοινό βηματισμό ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για το νησί μας δεδομένων των συνθηκών» δήλωσε ο δήμαρχος Πάρου, Μάρκος Κωβαίος.


Από τις αρχές Νοεμβρίου έως και σήμερα, η Πάρος οργάνωσε τέσσερις κύκλους διαδικτυακών συναντήσεων με επαγγελματίες του τουρισμού από το εξωτερικό πραγματοποιώντας 35 συνολικά επαφές.


Η παρουσία του νησιού σε όλες αυτές τις διοργανώσεις υπήρξε ολοκληρωμένη και άριστα οργανωμένη και περιελάμβανε ειδική πλατφόρμα για διαδικτυακές συναντήσεις, πληροφοριακό υλικό σε μορφή φωτογραφιών, βίντεο και κειμένων, καθώς και κανάλι στο You Tube.


Στο κοινό της Πάρου συγκαταλέχθηκαν επίσης δημοσιογράφοι, influencers καθώς και τα γραφεία του ΕΟΤ στο εξωτερικό.