Η λειτουργία της ΑΠΑ και το πριμ παραγωγικότητας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας


Στη λειτουργία της ΑΠΑ και το πριμ παραγωγικότητας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας αναφέρθηκε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, στην Βουλή απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση του ΣΥΡΙΖΑ.

«Για πρώτη φορά στο ελληνικό δημόσιο θα πληρώνεται κάποιος καλύτερα, αν έχει καλύτερη απόδοση. Αυτό είναι το πριμ παραγωγικότητας. Ο ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας θα πληρώνεται καλύτερα εάν υπάρχουν λιγότερες καθυστερήσεις. Ο Διοικητής της ΥΠΑ και ο Διοικητής της ΑΠΑ δεν έχουν καμία σχέση με το πριμ παραγωγικότητας», σημείωσε ο Κώστας Καραμανλής, απαντώντας σε επίκαιργη ερώτηση του αναπληρωτή τομεάρχη Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ - ΠΣ, Χρήστου Γιαννούλη.


Ο υπουργός Μεταφορών επεσήμανε ότι ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ στην ερώτηση του μπερδεύει το πριμ παραγωγικότητας με το επίδομα Eurocontrol, δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα.


«Ο ΣΥΡΙΖΑ που τώρα δήθεν κόπτεται για τις αμοιβές των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, το 2019 είχε καταψηφίσει το σχετικό άρθρο - 31 του Νόμου 4647 – για το πριμ παραγωγικότητας. Αποφασίστε τι θέλετε», σχολίασε, απευθυνόμενος στην αξιωματική αντιπολίτευση.


Το σχετικό μπόνους δίνεται σύμφωνα με το EuroControl και τα άρθρα 34 και 34α του Νόμου 2682/1999, δυνάμει του Ευρωπαϊκού Εκτελεστικού Κανονισμού 2019/317, περί τελών αεροναυτιλίας.


«Είναι δυνατόν ο διοικητής της ΥΠΑ και ο διοικητής της ΑΠΑ να παίρνουν λιγότερα λεφτά από τους ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας; Πού συμβαίνει αυτό, στο δημόσιο ή ιδιωτικό τομέα, οπουδήποτε στον πολιτισμένο κόσμο, δηλαδή ο εποπτεύων να έχει λιγότερες αποδοχές από αυτόν τον οποίο εποπτεύει;» τόνισε ο Κώστας Καραμανλής.