Επαναφορά νυχτερινών δρομολογίων Μετρό - Τραμ - ΣΥΡΙΖΑ: «Πανηγυρισμοί για κουτσουρεμένα δρομολόγια»


Επανέρχεται από την Παρασκευή, 3 Δεκεμβρίου, και για κάθε Παρασκευή και Σάββατο, η επέκταση του ωραρίου λειτουργίας των μέσων σταθερής τροχιάς στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό έως τη 01:30 και στο Τραμ έως τη 01:46.

- ΓΡΑΜΜΕΣ 2 & 3 ΜΕΤΡΟ

Τελευταία αναχώρηση συρμών από το Σύνταγμα προς όλες τις κατευθύνσεις στη 01:30.


Οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρούν από τους τερματικούς σταθμούς:

- Δ. ΠΛΑΚΕΝΤΙΑΣ στη 01:09

- ΝΙΚΑΙΑ στη 01:11

- ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ στις 01:14

- ΕΛΛΗΝΙΚΟ στη 01:11

- ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ στις 23:32

- ΝΙΚΑΙΑ προς ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ στις 23:01

Οι χρονοαποστάσεις των δρομολογίων κατά την επέκταση του ωραρίου λειτουργίας (00:20-01:30) διαμορφώνονται στα 15΄.


- ΤΡΑΜ: Οι τελευταίοι συρμοί θα αναχωρούν από τις τερματικές στάσεις:

ΓΡΑΜΜΗ T3 (ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ - ΣΕΦ)

- ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ στη 01:04

- ΣΕΦ στη 01:14


ΓΡΑΜΜΗ T4 (ΣΥΝΤΑΓΜΑ - ΣΕΦ)

- ΣΥΝΤΑΓΜΑ στις 01:23

- ΣΕΦ στις 00:32


ΓΡΑΜΜΗ T5 (ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ - ΣΥΝΤΑΓΜΑ)

- ΣΥΝΤΑΓΜΑ στη 01:46

- ΑΣΚΛΗΠΙΕΙΟ ΒΟΥΛΑΣ στις 00:38


Οι χρονοαποστάσεις των δρομολογίων κατά την επέκταση του ωραρίου λειτουργίας (00:30 - 01:40) διαμορφώνονται για τις 3 Γραμμές στα 40΄ και για το τμήμα Μουσών – Σύνταγμα στα 20΄.


 
Παππάς: «ΣΤΑ.ΣΥ. και υπουργείο Μεταφορών πανηγυρίζουν για τα κουτσουρεμένα νυχτερινά δρομολόγια των μετρό και τραμ»

«ΣΤΑ.ΣΥ. και υπουργείο Μεταφορών πανηγυρίζουν για τα κουτσουρεμένα νυχτερινά δρομολόγια των μετρό και τραμ», ήταν το σχόλιο του τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Νίκου Παππά, για την ανακοίνωση της παράτασης λειτουργίας των μετρό και τραμ τα βράδια της Παρασκευής και του Σαββάτου.

«Η διοίκηση της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών παίζουν με τη νοημοσύνη των πολιτών.

Ως τον Μάρτιο του 2020, η παράταση λειτουργίας του μετρό και του τραμ για τα βράδια της Παρασκευής και του Σαββάτου, ήταν στις δύο ώρες.

Από αύριο, η παράταση επιστρέφει κουτσουρεμένη, καθώς δεν θα ξεπερνά τη μία ώρα. Και κάποιοι πανηγυρίζουν για αυτό. Θα έπρεπε να έχουν καταλάβει από νωρίς ότι η προπαγάνδα από μόνη της δεν γεννά συρμούς, εργαζόμενους και αναβάθμιση της συντήρησης του δικτύου. Δεν συμβάλλει, δηλαδή, στην ουσιαστική βελτίωση των υπηρεσιών για το επιβατικό κοινό», σημείωσε ο Νίκος Παππάς.