ΕΟΤ - Aegean: Greece. More than a destination



ΕΟΤ κι Aegean συνεχίζουν για 4η χρονιά το επιτυχημένο πρόγραμμα κοινής καμπάνιας προβάλλοντας τη χώρα μας σε τουριστικές αγορές της Ευρώπης. Το «Greece. More than a Destination» το οποίο ανέπτυξε η διαφημιστική εταιρεία Ogilvy «έτρεξε» το δεύτερο εξάμηνο του 2020 σε 11 ευρωπαϊκές χώρες, καταγράφοντας εξαιρετικά αποτελέσματα.

«Ελλάδα. Πολλά περισσότερα από ένας προορισμός» είναι ο τίτλος της κοινής καμπάνιας ΕΟΤ κι Aegean ο οποίος κατέγραψε 40 εκατομμύρια θεάσεις και 3,5 εκατομμύρια προβολές βίντεο, με το 34% των επισκεπτών που έκαναν κράτηση μέσω της καμπάνιας, παραμένοντας στη χώρα μας περισσότερες από 12 ημέρες.



Η καμπάνια «Greece. More than a Destination»


Με στόχο τη στήριξη του ελληνικού τουρισμού τη δύσκολη χρονιά του 2020 και στο πλαίσιο της διεύρυνσης της τουριστικής περιόδου και της ανάδειξης προορισμών city break, η κοινή καμπάνια του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και της AEGEAN, προβάλλει την Ελλάδα ως τη χώρα που είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένας απλός προορισμός διακοπών. «Την επόμενη φορά που θα σχεδιάζεις τις διακοπές σου στην Ελλάδα, σταμάτα για μια στιγμή. Μη σκεφτείς ένα μέρος, σκέψου το συναίσθημα στο οποίο θα ήθελες να ταξιδέψεις», προτρέπει τον επισκέπτη το διαφημιστικό σποτ 0'42'' δευτερόλεπτα Ελλάδας και Συναισθημάτων. «Ευφορία. Χαρά. Χαλάρωση. Διασκέδαση. Θαυμασμός».


Η πρωτοποριακή διαφημιστική εκστρατεία «έτρεξε» σε 11 ευρωπαϊκές αγορές-στόχους, μεταβάλλοντας καθημερινά τη συχνότητα προβολής σε κάθε χώρα, ανάλογα με τα επιδημιολογικά δεδομένα και τα διαθέσιμα στοιχεία για την πρόθεση ταξιδιού, καθορίζοντας κατ΄ αυτόν τον τρόπο το πιο αποτελεσματικό «country mix».


Προβλήθηκε σε όλα τα κανάλια της AEGEAN, τόσο στα social media της βραβευμένης ελληνικής αεροπορικής εταιρείας, όσο και στις οθόνες και την ψηφιακή πλατφόρμα ψυχαγωγίας AEGEAN Stream εντός των αεροσκαφών.

Τα αποτελέσματα της καμπάνιας “Greece. More than a Destination”

-40.000.000 θεάσεις


-3.500.000 προβολές


-32% των αεροπορικών κρατήσεων έγινε σε διάστημα 0-7 ημερών πριν την πτήση και 16% μεταξύ 8-14 ημερών πριν την πτήση


-34% αυτών που έκλεισαν εισιτήριο, έμειναν στην Ελλάδα περισσότερες από 12 ημέρες και 22% από 8-14 ημέρες


-Οι περισσότερες αναζητήσεις για την Ελλάδα, έγιναν από το Μόναχο, το Ντίσελντορφ και τη Βιέννη


-Οι χρήστες είδαν την καμπάνια, κυρίως από τα κινητά τους, όμως επέλεξαν να κάνουν κράτηση από το desktop

Οι στόχοι για το 2021 H στενή συνεργασία του ΕΟΤ και της AEGEAN συνεχίζεται και φέτος, με στόχο την προβολή της χώρας μας σε ξένες αγορές, όπου η ανάγκη επικοινωνίας των ελληνικών προορισμών παραμένει ιδιαίτερα σημαντική. Η νέα κοινή καμπάνια θα επικεντρωθεί στα πλεονεκτήματα της Ελλάδας σε σχέση με τις ευρωπαϊκές χώρες, καθώς επίσης και στο πόσο διαφορετικά βιώνουν οι ταξιδιώτες τις εμπειρίες τους όταν βρίσκονται στη χώρα μας.


Θα προβληθεί σε 10 χώρες, μέσω online καναλιών, που θα στοχεύουν αποκλειστικά σε όσους ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν. Σε εξέλιξη βρίσκεται στοχευμένη καμπάνια του ΕΟΤ στις διεθνείς αγορές για τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου (Σάμο, Λέσβο, Χίο), καθώς και την Κω και τη Λέρο.


Την καμπάνια προωθεί και η AEGEAN από την αρχή της χρονιάς στον εταιρικό της λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με στόχευση κοινά εξωτερικού, συνεισφέροντας κατ’ αυτόν τον τρόπο αφιλοκερδώς στην προσπάθεια προβολής των νησιών, που έχουν σηκώσει το μεγαλύτερο βάρος του μεταναστευτικού.