Εξαγοράστηκε η «Vacances Heliades»



Νέο εγχείρημα στον χώρο του οργανωμένου τουρισμού αποτελεί η εξαγορά της ελληνικής θυγατρικής εταιρίας «ΗΛΙΑΔΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Α.Ε» (Ηeliades DMC) η οποία ανήκε στο μεγάλο Γάλλο tour operator Vacances Heliades S.A..

Στην εξαγορά προχώρησαν οι επιχειρηματίες τουριστικών γραφείων, Μαρία Παπαδάκη, ιδιοκτήτρια της εταιρείας Event Makers DMC Athens –Greece, και, Αντώνη Κουτσογιαννάκη, ιδιοκτήτη της εταιρείας Beyond Limits Travel στο Ηράκλειο με την Φιλία Καρακατσάνη.


Η Vacances Heliades είναι συνυφασμένη με το γαλλικό τουρισμό στην Ελλάδα.


Η εξαγορά της θυγατρικής της ήταν αποτέλεσμα ενός τολμηρού εγχειρήματος των επιχειρηματιών, να εξαγοράσουν στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς το 100% των μετοχών της θυγατρικής της Vacances Heliades.


Η FedHATTA αναδεικνύει την επιχειρηματική τους κίνηση να αναπτύξουν μία πρώην θυγατρική εταιρεία η οποία έχει άμεση σχέση με μια από τις πιο σημαντικές αγορές για την Ελλάδα- τη Γαλλική.


«Τώρα είναι η στιγμή μας! Η Ελλάδα χειρίστηκε καλά την κρίση της πανδημιας ανακτώντας το κύρος της, στην Ευρώπη και αφήνοντας «πεδίο δόξης λαμπρόν» για όλους εμάς.


Το test drive με το άνοιγμα του τουρισμού το 2020 πέτυχε, έχουμε σπουδαίους επαγγελματίες με γνώση και διάθεση, οι Γάλλοι αγαπούν την Ελλάδα και το Vacance Heliades είναι ο μεγαλύτερος TO για την Ελλάδα!.


Δεν υπήρξε δεύτερη σκέψη. Είμαστε Έλληνες και αφού δεν μπορούμε να φέρουμε τα μάρμαρα του Παρθενώνα στην Ελλάδα, θα προσπαθήσουμε τουλάχιστον να βάλουμε ένα πετραδάκι στην μετά Covid εποχή που πρέπει να είναι η πιο λαμπρή περίοδος στην ιστορία του τουρισμού για τους Έλληνες επαγγελματίες. Η Heliades Diakopes στην Ελλάδα είναι το επόμενο μεγάλο μας event.


Η επιστροφή στην κανονικότητα δεν θα έρθει χωρίς θυσίες και σκληρή δουλειά. Αυτή είναι η στιγμή μας. Ας σηκώσουμε τα μανίκια και ας βοηθήσουμε την χώρα μας με τον τρόπο που ξέρουμε καλύτερα από όλους: δουλεύοντας με κέφι» σημείωσαν οι επιχειρηματίες μετά την ανακοίνωση της εξαγοράς.


Θεωρήσαμε αυτονόητο να τιμήσουμε τους συναδέλφους που τόλμησαν να κάνουν τη διαφορά και να επενδύσουν εξαγοράζοντας την ελληνική θυγατρική του γαλλικού tour operator μέσα σε μια πρωτοφανή κρίση σαν αυτή που βιώνουμε.


Είναι χρέος μας να αναδεικνύουμε πρωτοβουλίες σαν αυτές, οι οποίες, στοχεύουν στην εξωστρέφεια και αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση.


Τα τουριστικά γραφεία, που έχουν χτυπηθεί περισσότερο από όλους τους κλάδους παγκοσμίως από την πανδημία, πρέπει τώρα να πάρουν τα ηνία και να πρωτοστατήσουν στην ανάκαμψη του ελληνικού τουρισμού, τόσο του εισερχόμενου, όσο και του εξερχόμενου, των συνεδρίων, του θαλάσσιου τουρισμού κλπ.


Άλλωστε αυτό είναι που ξέρουν να κάνουν καλύτερα- να προσελκύουν τουρισμό, να “ανοίγουν” νέες αγορές, να πρωτοστατούν» σημείωσε ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Ελληνικών Συνδέσμων Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων, Λύσανδρος Τσιλίδης επικροτώντας την επιχειρηματική κίνηση.