ΕΛ.ΤΑ Courier: αναβάθμιση υποδομών κι υπηρεσιών



Πως προσαρμόστηκε η εταιρεία στις ανάγκες που προέκυψαν από το lockdown; Tι ετοιμάζει για το 2021; Η EL.TA Courier δρομολόγησε αλλαγές στο σύστημα ιχνηλάτησης ενώ έθεσε ήδη σε εφαρμογή τον πίνακα ελέγχου, ο οποίος αποτυπώνει τους δείκτες αποδοτικότητας και παραγωγής των καταστημάτων της.

Σε μια σειρά κινήσεων και ενεργειών που αποσκοπούν στη βελτίωση της λειτουργίας και της αποδοτικότητας αλλά και στην αναβάθμιση των υπηρεσιών και του δυναμικού της προχώρησε η ΕΛΤΑ Courier.


Σκοπός να ανταποκριθεί με τον βέλτιστο τρόπο στις συνθήκες υψηλών απαιτήσεων και αυξημένης ζήτησης που έχουν προκύψει από τα περιοριστικά μέτρα λόγω covid-19 αλλά και λόγω των νέων δεδομένων της αγοράς.


Στόχος η ταχύτερη κι αξιόπιστη εξυπηρέτηση των πελατών της.


Για την ΕΛΤΑ Courier το 2020 ήταν ένα έτος προκλήσεων. Την περίοδο Απριλίου - Νοεμβρίου η αύξηση των αντικειμένων έφτασε το 22,5%, ενώ την περίοδο Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου η αύξηση έφτασε το 54% σε σχέση με τους αντίστοιχους μήνες του 2019.


Αναβάθμιση του πληροφοριακών συστημάτων της


Για τη διαχείριση της αυξημένης ζήτησης αναβάθμισε τον τομέα της Πληροφορικής. Πραγματοποιήθηκαν αλλαγές στο σύστημα ιχνηλάτησης ώστε να γίνει πιο λειτουργικό και ευέλικτο, με περισσότερα δεδομένα πληροφόρησης για τους πελάτες.


Έθεσε σε εφαρμογή τον Πίνακα Ελέγχου ο οποίος αποτυπώνει τους δείκτες αποδοτικότητας και παραγωγής των καταστημάτων σε θέματα παράδοσης αντικειμένων.


Πλέον υπάρχει η δυνατότητα καθημερινής παρακολούθησης του δικτύου από την παραλαβή μέχρι την επίδοση με σκοπό να αποτυπώνονται ενδεχόμενες καθυστερήσεις.


Έτσι θα αντιμετωπίζονται προβλήματα που πιθανώς εμφανιστούν στο δίκτυο σε μια ενδεχόμενη κατακόρυφη αύξηση παραγγελιών.



Το 2020 ενίσχυσε κατά 40% το προσωπικό της


Για την κάλυψη της αυξημένης ζήτησης το προσωπικό της εταιρείας ενισχύθηκε κατά 40%, ενώ αξιοποίησε το προσωπικό της, προωθώντας εξειδικευμένα στελέχη σε κρίσιμες θέσεις «διαχείρισης», ώστε να διευκολυνθεί η ροή των εργασιών.


Στρατηγικοί στόχοι για το 2021


Η ΕΛΤΑ Courier αναμένεται να λανσάρει νέα apps δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες την πλήρη εικόνα και τον έλεγχο των αποστολών τους.


Στα άμεσα σχέδιά της περιλαμβάνεται και η δυναμική της ένταξη στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου ώστε να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της αγοράς, δημιουργώντας με τον τρόπο αυτό ένα επιπλέον touchpoint για τον τελικό καταναλωτή.


Στον τομέα υποδομών και λειτουργίας, η εταιρεία προχωρεί επίσης σε μια σειρά κινήσεων που αναβαθμίζουν τη διαχειριστική της δυνατότητα και την ταχύτητα εξυπηρέτησης.


- Διευρύνει συνεχώς το δίκτυο με νέα καταστήματα πανελλαδικά, ενώ σε περιπτώσεις αυξημένης ζήτησης γίνεται χρήση του δικτύου των καταστημάτων της μητρικής ΕΛΤΑ, ως εναλλακτικών σημείων παράδοσης των αντικειμένων, για την ταχύτερη εξυπηρέτηση των παραληπτών.


- Προχωρά διαδικασίες για την άμεση εγκατάσταση Αυτόματου Συστήματος Διαλογής.


Η εταιρεία, το τελευταίο διάστημα, έθεσε σε εφαρμογή τροποποιήσεις και στην παραγωγική διαδικασία.


Μεταξύ αυτών, την αλλαγή του τρόπου προσωρινής αποθήκευσης των αντικειμένων, την επιτάχυνση της διαδικασίας scanning, την εισαγωγή νέων reports για άμεση παρακολούθηση των αντικειμένων και την εγκατάσταση συστήματος καλύτερης δρομολόγησης των οχημάτων.



Προχώρησε στην επισκευή κι αναμόρφωση του στόλου των οχημάτων της με σκοπό να τον ενισχύσει αλλά και για να διατηρεί εφεδρικό σε περίπτωση έκτακτων αναγκών.