«Ανοίγουμε πανιά» κι υποδεχόμαστε το φετινό καλοκαίρι


credits visitgreece.gr
Με τον συμβολικό τίτλο «ανοίγουμε πανιά» ανακοινώθηκε και επίσημα η επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού για το 2021 στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο υπουργός Τουρισμού, Χάρης Θεοχάρης, στο Σούνιο, όπου παρουσιάστηκε και η φετινή καμπάνια του ΕΟΤ από τον γενικό γραμματέα του Οργανισμού, Δημήτρη Φραγκάκη.

Σε συνέντευξη τύπου που παραχώρησε ο Χάρης Θεοχάρης, από το Σούνιο, ανακοίνωσε κι επισήμως την επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού για το καλοκαίρι του 2021 με τον συμβολικό τίτλο «ανοίγουμε πανιά».



«Επαναφέρουμε την Ελλάδα στο ευρωπαϊκό και παγκόσμιο προσκήνιο, ως τόπο ταυτόσημο με τη φιλοξενία και την ασφάλεια», σημείωσε κατά την έναρξη της ομιλίας του ενώ έκανε σύντομη αναφορά στο «δύσκολο στοίχημα» που αφορούσε στον τουρισμό το 2020, αλλά και στη βράβευση από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Τουρισμού ως πρωτοπόρος στο άνοιγμα του τουριστικού κλάδου.


«Είναι εξαιρετικά σημαντικό το γεγονός ότι σήμερα η Ελλάδα προβάλλεται παγκοσμίως σαν υπόδειγμα διαχείρισης της COVID-19, σε σχέση με τον ασφαλή τουρισμό. Αποδείξαμε ότι ο Ελληνικός τουρισμός δίνει μάχες και τις κερδίζει.


Αποδείξαμε ότι στην Ελλάδα έχουμε σχέδιο, συντεταγμένο, επιστημονικό και επαγγελματικό. Και, κυρίως, το εφαρμόζουμε με ευσυνειδησία και αφοσίωση», συμπλήρωσε ο Χάρης Θεοχάρης.


Ο υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε στις προοπτικές του 2021 αλλά και στη σημασία της ασφάλειας, η οποία μαζί με τη φυσική ομορφιά, τον πολιτισμό, και τη γαστρονομία, δημιουργούν ένα μοναδικό προορισμό


«Είναι κάτι που θέλουμε, είναι κάτι που μπορούμε να πετύχουμε. Και φυσικά θα αξιοποιήσουμε κάθε δυνατότητα, κάθε ευκαιρία, χωρίς χρονικά όρια, ώστε να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.


Το οφείλουμε στους ανθρώπους του Ελληνικού Τουρισμού, στην εθνική μας οικονομία, σε κάθε Ελληνίδα και σε κάθε Έλληνα», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.


Οι πέντε διαφορετικές ζώνες άμυνας

Πρωτόκολλο εισόδου στην χώρα

- Συμπλήρωση του PLF μία ημέρα πριν την αναχώρηση

- Πιστοποιητικό εμβολιασμού

- PCR test έως και 72 ώρες πριν

- Πιστοποιητικό ανάρρωσης

- Ενεργοποίηση του Green Pass από 01/06


Λειτουργία Συστήματος Στοχευμένης Δειγματοληψίας, στηριζόμενο στο EVA, με rapid test


Πλέγμα ξενοδοχείων καραντίνας σε 35 σημεία της επικράτειας επί τη βάση των πυλών εισόδου και των κρουσμάτων του 2020


Εφαρμογή των νέων πρωτοκόλλων δραστηριοτήτων στον τουρισμό


Επιτάχυνση των εμβολιασμών στην επικράτεια, ώστε να αναπτυχθεί ένα τείχος προστασίας του γενικού πληθυσμού και των εργαζομένων


Σχετικά με τις πρόσφατες συζητήσεις που ανέπτυξε στις επίσημες επισκέψεις του στο εξωτερικό, ο Χαρης Θεοχάρης αναφέρθηκε στο κοινό συμπέρασμα που είναι το θερμό και έντονο ενδιαφέρον για τον Ελληνικό Τουρισμό.


«Αυτό συνδυάζεται και με την αίσθηση ανυπομονησίας, της προσμονής εκ μέρους των ξένων παραγόντων για το πότε και κυρίως το πώς ανοίγει ο Τουρισμός στην Ελλάδα.


Πραγματικά έμεινα εντυπωσιασμένος διαπιστώνοντας πόσο ψηλά βρίσκεται η πατρίδα μας στις προτιμήσεις τεράστιων αγορών, με εκατομμύρια ανθρώπους που ονειρεύονται, περισσότερο από ποτέ άλλοτε, να ταξιδέψουν στη χώρα μας», σημείωσε ο Χάρης Θεοχάρης.


Σημαντική είναι η σύναψη συνεργασιών με τους μεγαλύτερους tour operators σε Ευρώπη και Αμερική, αλλά και η αύξηση των πτήσεων, με περισσότερα και πιο πυκνά καθημερινά δρομολόγια από περισσότερα αεροδρόμια αναχώρησης σε Βρετανία και Ηνωμένες Πολιτείες προς την Ελλάδα.

Η φετινή καμπάνια του ΕΟΤ

«Το υπουργείο Τουρισμού και η κυβέρνηση, υλοποιούν ένα αξιόπιστο και συνεκτικό σχέδιο έγκαιρου και ασφαλούς ανοίγματος του τουρισμού μας. Αναπόσπαστο μέρος του είναι η προβολή της χώρας την οποία υλοποιεί και φέτος ο ΕΟΤ», σημείωσε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης.


https://www.youtube.com/watch?v=eMF5K4UC9B4


Το πρόγραμμα προβολής του ΕΟΤ βασίζεται στο νέο αφήγημα του εμπλουτισμένου και διαφοροποιημένου ελληνικού τουριστικού προϊόντος που έχει επίκεντρο τον άνθρωπο και τις εμπειρίες που μπορεί να βιώσει ο επισκέπτης μας παντού στην Ελλάδα όλο το χρόνο.


Ο ΕΟΤ υλοποιεί μία από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές εκστρατείες που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, συνολικού προϋπολογισμού 22,9 εκατ. ευρώ.


«Καινοτομούμε και δουλεύουμε πολύ συστηματικά για να ανταποκριθούμε ειδικά φέτος στις ανάγκες της αγοράς», ανέφερε μιλώντας στην εκδήλωση ο Δημήτρης Φραγκάκης.